(majdnem) megvettem ezt a lemezt . since 2003

2004.11.15. 18:01 izborn

langoth - scatwalk ****

a londoni szállítmányból
sunshine enterprises, january 2004

A1 Thinkin of Me (Shanti Roots remix)
A2 Scatwalk
B1 Walk (Shanti Roots remix)
B2 Don't Care (Bellcrash remix)

Majdnem egy évig vártam erre a muzsikára. Közben az albumot is sikerült megszerezni, ócskább minöségben, és nem is vidított fel, mondjuk ki: unalmas. Ez a négy szám viszont jókedvü zanza-zene, súgóbújó klarinétos nujazzel, starterbreakkel, meg olyan miszterszkraffos mókával.

A nagy boltban vettem meg, ott, ahol szintén elvesztem, ami már tavaly is sokkoló volt a méreteivel a Berwick streeten. A nujazz osztagba lapoztam bele, gondolván, itt legalább befogadható mennyiséget ér el a választék és így otthonosabb terepen mozoghatok, mint mondjuk a breakek vagy az oldjazz között. Amikor megtaláltam, az embertelen szintü pisiingerenciám is huss eltünt, hónom alá csaptam a zöld tokot és belehallgatás nélkül vittem haza

komment

süti beállítások módosítása