(majdnem) megvettem ezt a lemezt . since 2003

2006.03.30. 11:54 izborn

rsl - every preston guild

Címkék: terápia dolgoznijó fless dzsezz öklözős enyim *****

Players, sept 2005

A1   Every Preston Guild (Part 1) 
A2   The Mast (Love Will Be Strong) 
B1   Plunge Interlude 
B2   Star 
B3   Cae La Lluvia 
C1   Inside Looking Out 
C2   Parga Wine 
C3   Wesley Music 
D1   The Plunge 
D2   The Magic Of Spain

- Hallgattad már úgy a Wesley Musicot, hogy lehúnyt szemmel flesseltél, hogyan énekelhetnek a vokalisták? Vagy csakis úgy szabad?
- Nekem mindig beúszott szép lassan a kórus a képbe, földig érő homokszín ruhában vannak, perszehogy gospel kórus. Neked csak most? Nekem már a Műcsarnokban...
- Nekem a zenekar volt meg, vannak vagy húszan, a percussionös a Tomanek, de a legjobb mindigis a gitáros plöntyögése.

Persze, hazudtam, amikor ezt írtam neki, mert a legjobb a hammondos benne, attól hiszem mindig azt, hogy ott ülünk a Bar Rumba lehúzott pultjának szélén, 2003 áprilisában, mint galambok a dróton, Chilles teszi fel a lemezt, mi meg ütjük a ritmust. Aztán ha behúnyom a szemem, akkor ott van az utolsó igazi gáti WB buli, amiről akkor még nem is tudtuk, hogy az lesz az utolsó. Meg persze a műcsarnokos bulin, meg a régi nokia 5510-es zenefonomról, wurliról indítva a brainwashingpowderes mixet, meg itt meg ott is, mindenütt "keep on walk by the sun repairs my soul".

A lemez összes többi száma imádnivaló. Rögtön az elején megmondja, mi lesz itt: hatalmas romantikus zeneívek, nagyzenekar, lassan gyulladó reflektorok, aztán berobbanó latinjazz, egyszerűen gyönyörű. A közjátékok indokoltak, megvan a terük, teljesen enyém a Star (Wesley Music maxi B oldala) hülye élesen pontozott bossás lüktetése, a Magic of Spainre ordítom, hogy oje-komová-miritmó, a The Plunge után még nyalogatom szájamban a cimbalmos-zongorás pinkflojd utóízt, merülök a hangszerekben, énzeném, nagyon az énzeném. Most már értem, mit is dolgozott barátunk két és fél éven át a maxi után. Latin jazz 2005, real music for the people, remekmű, de tényleg.

komment

süti beállítások módosítása