(majdnem) megvettem ezt a lemezt . since 2003

2006.03.27. 18:38 izborn

goldfrapp - supernature

Címkék: prüntyögős ródmúvi öklözős pop *****

Mute, aug 2005

1. Ooh La La
2. Lovely 2 C U
3. Ride A White Horse
4. U Never Know
5. Let It Take U
6. Fly Me Away
7. Slide In
8. Koko
9. Satin Chic
10. Time Out From The World
11. Number 1

Szégyen és gyalázat, hol voltam eddig? Fél éve van kint, és én most hallgatom először, hát, én kérek elnézést. Szóval itt van újra a Goldfrapp, a múltkori egy kicsit túl erős is volt nekem, ezért maradhatott a horizontomon kívül, de micsoda vétek! Itt van Alison Goldfrapp, ez a Kylie Minogue-ba oltott Karády Katalin, meg a prüttyögő társa, Will Gregory, és megcsinálják azt a zenét, ahol a popnak 2005-ben tartania kell.

Mainstream dalok ezek, dúdolhatóak, refrénnel, szöveggel, akár tábortüzes gitáron is eljátszhatók, de mégis kacsint a kispéldányszámú alvilág fele, alig várod a remixeket. Hallgathatod kocsiban, otthon a csövesen, vagy akár partyn, hétperces változatban, vinilről. Ott van benne Norman Greenbaum és Amanda Lear is, a T-rex meg Donna Summer, hihetetlen ahogyan ugrabugrálnak a break és a disco között, könnyedén. Meg kell venni. Badinak mindenképpen.

komment

süti beállítások módosítása