(majdnem) megvettem ezt a lemezt . since 2003

2005.02.04. 13:01 izborn

Kimnowak - Tűz van babám **
Sony, 1994

Állítsd meg!
Lift
Micsoda swing
Túl mindenen
Minden nagyon szép
Gyere,mama
Adj még egy szerepet
Édes
120/60
Hol van az a nyár?
Tűz van, babám!
Háború
Homeless go home

Hirtelen ötlettől vezérelve vettem elő ezt a tizenegy éves CDt, az első magyar kompaktlemezt, aminek a tokja végig átlátszó műanyagos volt. Tizenegy éve borzasztóan szerettem őket, rettenetesen, tizenhat évesen telibe találtak a szövegek, ó, igaz romantikával kiabáltam végig a koncerteken, hogy vérvörös penge, jéghideg kékvér, lüktet a ritmus ezer színben, aztán megvettem a következő lemezt is, az azutánit már csak kazettán, a végén a negyediket már csak átmásoltam a CDn és egyszer hallgattam meg, és a kinőttem a kockás flanelingemet. Mostanra már csak nagyon nosztalgia, és a legtöbb dalt át is léptettem (jó, azért az vicces, amikor aszongya a slágerben, hogy tááánc). Van egy romantikus magyar rockandroll lemezem, ami jócskán megkopott az évek alatt. Novák Peti pedig Oláh Ibolyába mentette a rokendrol életérzést.

komment

süti beállítások módosítása