(majdnem) megvettem ezt a lemezt . since 2003

2004.12.01. 22:47 izborn

1000 clowns - (Not the) Greatest Rapper ***
Elektra, Mar 1999

(Not the) Greatest Rapper(LP Version)
(Not the) Greatest Rapper(Instrumental)
Rainy Days (LP Version)

Szeretem az ilyen teszteket. Szeretem nézni a megasztárt, és benne hallgatni, kinek milyen zene kerül a bemutatkozó filmjük alá. Most Borbély Brigitta alatt szólt egy zene, ami baromi ismerösnek tünt, a fuvola, a downtempo alter-hiphop alap. A müsor alatt nem jöttem rá, viszont amint csend lett és fütyörészni kezdtem, beugrott, hogy ez nekem megvan. Valami ócska bolti kiárusításon túrtam, akkor is örültem, hogy ezt az elfeledett slágert megtaláltam, és végülis milyen jópofa. És most jöttem rá, hogy a lehangolt gitárra rappelni nem tudó undergroundos zenekar mennyire is greatestrapper.

komment

süti beállítások módosítása