(majdnem) megvettem ezt a lemezt . since 2003

2004.08.25. 11:37 izborn

Prodigy - Always Outnumbered Never Outgunned ***
Maverick, aug 2004

1. Spitfire
2. Girls
3. Memphis Bells
4. Get Up Get Off
5. Hot Ride
6. Wake Up Call
7. Action Radar
8. Medusa's Path
9. Phoenix
10. You'll Be Under My Wheels
11. Way It Is
12. Shootdown

Aha, jól startol ez is. Aha, ja. Prodigy. Hét éve erre várunk vagy mivan. Aha. Hát köszönjük, a tinik meg a nosztalgiázó kései huszasok újra megkapják a magukét, lehet majd elektropogózni is. De nekem most már ez az erö, ez a keménység egy kicsit kevés. Jó, ez nem zárja ki, hogy italos állapotomban nem fogok én is erre levegöbekalimpálni, de józanul nem ez már az alap.

A Prodigyt én 1992-ben szerettem. Ott, akkor, azt a Prodigyt, az Out of Space struccos klipjét meg az Everybody's in the place-t takt kazettáról, tiniként, az MTV-t bámulva.

komment

süti beállítások módosítása