(majdnem) megvettem ezt a lemezt . since 2003

2004.07.31. 10:19 izborn

Blue States - The Soundings **
Memphis Industries, jul 2004

1. Across the Wire
2. For a Lifetime
3. Ten Shades
4. One Night on Tulane
5. The Last Blast
6. Output
7. Final Flight
8. Alright Today
9. Leaning In
10. Sad Song

Hát ez meg miez? Június 30-án jött ki az új Blue States, és én nem is tudtam? A Tunes azt írja, hogy sokkal nyolcvanasabb, mint az eddigiek. Igaza van, tiszta Morrisey és Talk Talk, e-nek tuti be fog jönni, ö csipázza az ilyen fátyolos férfivokálos, gitárral pendített, lebegö rockzenét, de ez nekem most nem annyira jön be. Aki szerette a nyolcvanas évek angol rockzenéjét, az most rohanjon a boltba, én a részemet otthagytam. A lánykórusos Man Mountin sokkal jobb. Be is teszem.

komment

süti beállítások módosítása