(majdnem) megvettem ezt a lemezt . since 2003

2004.04.09. 09:26 izborn

PM Dawn - Of The Heart, Of The Soul And Of The Cross: The Utopian Experience
universal, aug 1991
1. Intro
2. Reality Used to Be a Friend of Mine
3. Paper Doll
4. To Serenade a Rainbow
5. Comatose
6. Watcher's Point of View (Don't 'Cha Think)
7. Even After I Die
8. In the Presence of Mirrors
9. Set Adrift on Memory Bliss
10. Shake
11. If I Wuz U
12. On a Clear Day
13. Beautiful

Asszem onnan indultam el, hogy egyik reggel eszembe jutott csak úgy, mint mennyb?l a hangya, a Beatles In My Life c dala. Egy lépés volt a Norwegian Wood, amit a PMDawn is eljátszott (no meg a Schmidt Vera is, de helyes is volt). És innen ugrott be ez az elsö lemezük, amit még a CDkölcsönzöben vetettem krómoskazettára, kilencvenegy karácsonyán, és hallgattam ronggyá. Most újra leszedtem, és elégedetten csettintek a nyelvemmel: ez klafa, söt, néhol progresszív (tizenévesen ilyet szerettem? wow), nemespenész és egy kis patina rakódott erre a közhelygiccses, lihegösen kövér raplemezre. Ezek a dalok ma is simán játszhatóak. Fogom is.

komment

süti beállítások módosítása