(majdnem) megvettem ezt a lemezt . since 2003

2007.02.06. 12:23 izborn

dimlite - this is embracing

Címkék: prüntyögős dántempó fless *****

Sonar, nov 2006

Locked
Lullaby For Gastric Ulcer
Sophisticated Youthpower feat. Buddy Leezle
Outernational Duet feat. Gaby Hernandez
130 Seconds Glimpse (Interlude)
Hungeryears & Advanced Communication
Oh Star... (Interlude)
Bougainvillea Chamber
Cosmic Echoes In The Mockery Room
The Way Blood Travels
The Slapped Eyeballers - Stairway To The Good Shredder (TSE Intermission)
Occasionally Touching Earth
Now Walk
Count Your Sunrises
Es Gschänk (Outro)

Ez is a bécsiből. Már eleve úgy mentem oda.

Csilles éves listáját hallgattam, melyek voltak a kimaradt évben, 2006-ban a menők, volt benne ez is, jó kellemes, milyen a többi, megy a metró, állomások egymás után, én valahol félúton a Dózsa György út és a Central Park között, és akkor megszólalt az utolsó előtti, és rájöttem, hogy évek óta nem hallottam már ennyire frisset, újat, meglepőt, felemelőt, hogy ez pont olyan, mint Marcel Bánk bán sampleres csodája, vagy az a szám a belgrádiaktól, ami egészen magasra repített.

A többi számot még nem is ismerem személyesen, lehet, hogy rengeteg van még bennük, lehet, hogy csak körítés, de létezik, hogy van egy szám egy lemezről, és csak azt a három percet vagy hajlandó hallgatni, számolgatva a naplementéidet napfelkeltéidet.

2 komment

süti beállítások módosítása