(majdnem) megvettem ezt a lemezt . since 2003

2007.01.28. 20:05 izborn

vasárnap este iZbornnal - 2. rész

Címkék: ródmúvi ****

070128.1900.Road Movie.
3.49Ł prepostemo happiness


1.badly drawn boy: fewer words
2.erik sumo: babyfoot is off today
3.pink floyd: breathe/on the run
4.dimlite: count your sunrises/es gschänk
5.blue states: the last blast
6.fort lauderdale: the chilling place
7.blue states: alice bright lane
8.field music: you're not supposed to
9.the veils: advice for young mothers to be
10.fort lauderdale: she's in bloom
11.calexico: yours and mine
12.dead fly buchowski: one of these days
13.louis xiv: finding out true love is blind
14.the vines: ride
15.absentee: you try sober
16.DAT politics: what's dat
17.metronomy:danger song
18.the black neon: shopping mall blues
19.the whitest boy alive: done with you
ps.+1.the crimea: gazillions of miniature violins

egyperces tökély. na. megint durvát. az új cunningham könyvből készült filmnek lesz a zenéje.nem értem, a régi lemezük teljesen más volt.tiszta pinkfloyd.hangszeres időtöltés.ha emo lennék, ilyet zenét játszanék, és pirosra sminkelném magam. ezt igy haza küldtem. a végét elbasztam. juj ez nagyon jó zenekar. sosem hittem, h ezt valaha lejátszom. jó a csávó neve. huszas piccsel. ez nagyon mókás szám. ez méginkább. prüttyögős, jó ötletnek tűnt. ezmeg kicsit erőltetetten került bele. betelefonáltak, h mieza jószám. és van egy bónuszis

Letöltés erre.

komment

süti beállítások módosítása