(majdnem) megvettem ezt a lemezt . since 2003

2006.06.14. 16:28 izborn

Quantic - An Announcement to Answer

Címkék: dántempó **

Tru Thoughts, jul 2006

Absence Heard, Presence Felt
An Announcement To Answer
Blow Your Horn Feat Ohmega Watts
Bomb In A Trumpet Factory
Politik Society Feat Noelle Scaggs
Meet Me At The Pomegranate Tree
Sabor Feat Tempo
Ticket To Know Where Feat Ohmega Watts
Tell It Like You Mean It

Vállaltan odavagyok a Quanticért. Köszönhetően annak a csudajó kis 2003 május végi cukás mókának, az Apricot Morningra buckázó fecskéknek, meg aztán a téli, műcsarnokos bebámulásnak.

Egy darabig élvezettel figyeltem Will Hollandot, hogy tolja a Quantic szekerét, aztán besegít a Tru-Thoughts szervezésébe, remixel mindenkinek, elindítja fakezes rockzenekarát, a Limp Twinst, meg recsegős ál-ős-funk (QSO) lemezeket vesz fel Alice Russellel. Csodáltam, csodálom energiáit, tehetségét, és a végén már aggódtam is érte, hogy hogy bírja az angol Tövisházi Ambrus.

Amit most hallottam, 38 perces anyagot az alaján jelentem: nehezen. Ez egy rövid, középszerű, felejthető downtempó lemez: tucatzene kávézóba, szünetjel a Fashion TV-n, hangsúlytalan átkötés deszkás filmekben. Még az elején megpendített távol-keleti, a közepén beidézett aluljárós indián-ízzel együtt is önismétlés. Persze, ha nyár lesz, és dögmeleg éj, és felteszik nyitott helyen, azért egészen tutin nyomni fogok rá egy kis digicsárdást. Balra kettőt dől, jobbra kettőt dől, ezaz.

2 komment

süti beállítások módosítása