(majdnem) megvettem ezt a lemezt . since 2003

2006.05.25. 14:29 izborn

Londonban vettem

Kompakt

  • Sigur Ros - Takk
  • Groove Armada - Goodbye Country Hello Nightclub
  • Zero 7 - Throw it All Away
  • Zero 7 - The Garden
  • Mr.Scruff - Mrs. Cruff
  • Clash magazin

Vinil

  • Daytripper (Songs of the Beatles) 2LP
  • Starsailor - Keep Us Together

Ismét egy londoni út, és ismét a Berwick streeten vertem el a takarékszámlám alját. Meg a Shaftesbury Avenue-n, a kedvencemben, ahol simán otthagytam volna még többet is, azt az űrhajós jazzt meg egy szokásos thrillert is, de a kártyám jelzett, hogy eddig, s netovább. A kihagyhatatlan good bargaineken (Sigur Ros, Groove Armada, Mr.Scruff fillérekért) kívül a Zero7t szuvenírként vettem, a Daytripper kiválóan passzol a beatles sorozatomba (majd ezt is külön), a Starsailort azé, mert 1 fontért a feri műsorába jólesz tölteléknek, mégha megkülönböztethetetlen is a U2-tól, a Clash magazin melléklete meg külön logot igényel.

komment

süti beállítások módosítása