(majdnem) megvettem ezt a lemezt . since 2003

2006.05.19. 14:16 izborn

zero 7 - the garden

Címkék: terápia dántempó dolgoznijó pop enyim *****

Atlantic, may 2006

1. Futures
2. Throw It All Away
3. Seeing Things
4. The Pageant Of The Bizarre
5. You're My Flame
6. Left Behind
7. Today
8. This Fine Social Scene
9. Your Place
10. If I Can't Have You
11. Crosses
12. Waiting To Die

Van egy elméletem az elfogyó dalokról. Matematikailag nehézkes kihozni az 1-4-5-1, tonika-domináns harmóniavilágból és az angol popdalok tömör szövegéből, így ha egy lemez, mely eddig még nem hallott, egyszerű dalokból áll, már lelkendezek.

Az elsőt teljesen nyilvánvaló, miért imádtuk. A másodikat azért, mert ugyanazt hozta, rókabőrnyúzás érzete nélkül, mint az első. Az is egyértelmű, hogy még egyszer benyomni az ism. gombot már nem lehetett az illúzió cseréptörése nélkül. José Gonzales zseniális húzás, és még Sia is bejön nekem a nyöszörgő hangjával, még ha dr.Keyser ki is fekszik tőle.

Ha tehetném, betenném, és egész nap csak erre érzelgősködnék rá. - írtam é-nek. Csupa-csupa érzelem, olyan, mint összejönni egy esős hétvégén egy présházban a régi barátokkal. djEMIL írta

a futures hatborsozos
a throw it all away konnyfakasztos (paros eletet eloknek osszebujos)
a seeing things fotelben ulve tancolos
a the pageant of the bizarre szemoldokrancolos
a you're my flame oviszerelem idezos
a left behind whiskeyzos
today i love huckabies
a this fine social scene polgarian polgarpukkasztos
a your place ejszakai hatterzenes
az if i can't have you kovetkezo nagyszerelem szakitasos mixcds
a crosses lassu ebredos, kaves, vasalos
a waiting to die pedig egy nagy alsotagozatos vicc

Talán, hogy a Your Place-nél nagyobb pojácaságot még nem kajáltam be.

ps. Csak hétfőn, 22-én jelenik meg, és én már itt fogom kezemben a hard kópiát.

1 komment

süti beállítások módosítása