(majdnem) megvettem ezt a lemezt . since 2003

2006.04.15. 10:12 izborn

omar - sing (if you want it)

Címkék: dzsezz funksoulbrotha sztivi pop ***** tánc! hopphipp

Feed Records, may 2006

01 Lift Off
02 Sing
03 Be A Man
04 Kiss It Right
05 Get It Together
06 Your Mess
07 All For Me
08 Its So
09 Gimme Sum
10 Feeling You
11 Lay It Down
12 I Want It
13 Stylin
14 Ghana Emotion
15 Gimme Sum (Vocal version)


Azt hittem, sűllyesztős one-hit-wonder. Aztán arra gondoltam, hogy Trevor Nelson néven új életet kezdett, de hiába britek mindketten, Trevor nem ennyire natív. Omar nem készített lemezt vagy kilenc éve, slágert pedig a There's Nothing Like This óta, annak meg 15 éve. Ha tíz évig nem csinálsz semmit, könnyen csak középszerűt nyöghetsz nyelve, láttuk már, elég csak sztivire gondolni. Mutattam sd-nak is, neki semmi különöset nem rejtett, de ez ő. Én két hete nem bírok szabadulni.

Omar gyémántot csiszolt. Ritka az olyan lemez, aminek mind a 66 perce rádióba termett. Bármelyik számot, bármelyik csatornán. Teljesen felesleges végigvenni egyenként, hogy az egyik miért hintáz, a másik miért húz, vagy hogy hol és mikor lehet elveszni a hangszerek és szólamok között, hogy a samplerek hogyan férnek meg a trombitákkal, akkor másfél oldalas lenne ez a post, azt meg nem olvasná senki. Röviden: ez kéremszépen a legtökéletesebb broken-afroval spékelt soul, legfinomabb r&b amit évek óta hallottam.

(feat. Angie Stone, Stevie Wonder, Common, Cantibe, Rodney P, JC Bentley, Estelle, és még sokan mások)

komment

süti beállítások módosítása