(majdnem) megvettem ezt a lemezt . since 2003

2006.03.25. 11:01 izborn

dzk-060325-bp

Címkék: fless ottvoltam öklözős *** tánc!

Aerocafé
Vasúttörténeti Park, 2006. márc. 25.

  • Urbs
  • Anima Sound System
  • Bozoo Bajou DJ Set
  • dZihan & Kamien

 

Pre: Már-már magamat nem értem, mi az, ami miatt hcmfként megyek el, ha jönnek a srácok, hogy mi az, ami miatt egyet nem hagytam még ki, kezdve a 2001-es citadellás falon ücsörgéstől a soproni haknin át (ami most már teljesen más miatt volt fontos) a rendőrséges bulin keresztül az élő koncertig. Aztán felteszem az archiv mixeket, belehallgatok a Maditába, és rájövök: semmi különös, csupán olyan djk fognak ma este zenét válogatni, ami még eddig egyszer sem volt szar.

Permanens nosztalgiabulit vártam, és azt is kaptam. Dzihanék még mindig értenek ahhoz, hogyan csináljanak nekem tetsző bulit. Olcsójóskák, vagy ahogyan Áginak mondtam, "Sie sind so hinterlistig", hiába tekergeti mérnöki pontossággal a hangszíneket Kamien, der Ingenieur, akkor is ezerszer hallottuk már az Aftert, nem mintha nem az lenne a mai napig a kedvenc szalon-break-house szeletelős dalom. Aljasság ide vagy oda, akkor is ez az a zene, amire én mindig jól mulatok.

Persze, más kérdés az Aerocafé-jelenség: a 8-ra kiírt kezdés helyett természetesen f11-kor startolt a kissé rosszkedvű véget ért Urbs ( mintha a U2: Love is Blind átiratát játszották volna a végén), majd jött az Anima Sound System, ami már rég nem az, ami 1998-ban a Kopaszi-gáton volt, a két Priegerrel, Cadikkal, a régi helyes énekesnővel meg a pikulás bácsival. Ez az Anima ócska lenyomat, revival-band, talán, ha majd musicalt írnak saját magukból, mint tette azt a Queen vagy az Abba, talán akkor majd újravesszük, de addig én elásnám, mélyre. Bozoo Bajou is túl komolyan vette a downtempót, s csak a végére jött rá, hogy házibuli kell a maroknyi sales analyst managernek, aki jegyet váltott, meg annak a kétmaroknyi ingyenjegyesnek. Így történhetett az, hogy addigra az ötszázért vett dobozos söröktől ittas 150 fős 'tömegnek' már édesmindegy volt, hogy ki játszik. Én is jócskán elfogult állapotba kerültem addigra, s nyomtuk hajnalig.

Újra meghirdetném a 'buli nyolctól kettőig tart' mozgalmat.

4 komment

süti beállítások módosítása