(majdnem) megvettem ezt a lemezt . since 2003

2006.03.21. 17:12 izborn

Candy Dulfer : Live in Amsterdam

Címkék: dolgoznijó fless dzsezz funksoulbrotha **

BMG, febr 2001

1. Bob's Jazz
2. Omara's Dance 
3. For The Love Of You 
4. Sax-A-Go-Go
5. Lily Was Here
6. Synchrodestiny   
7. Nikki's Dream 
8. Pick Up The Pieces
9. Dance 'Till You Bop Revisited

1994-ben nyertem egy utalványt, amin hanghordozót vehettem. Sokáig vaciláltam, míg végül Candy Dulfer 1993-as Sax-a-go-go-ját választottam, műsoros kazettán. Ez volt az az anyag, ahonnan megismertem a Pick Up The Piecest, meg a Compared to What-ot. Beugrónak jó volt, hogy aztán pár évvel később ne féljek megvenni a Tribute to Miles kazettát Herbie Hancocktól.

Most, ezt az élő anyagot hallgatva, rajta sok 93-as számmal, s olyan közreműködőkkel, mint Angie Stone, akiért megőrülök, vayg mint Dave "Ikonom" Stewart, most is csak azt tudom mondani: nincs ezzel semmi baj. Könnyű kis zene, el lehet rá lötyögni, vannak benne laza szólók, ügyes lány ez. Be lehet tenni egy vörösboros vacsora mellé, jókis manager jazz, képújságos mellékízzel.

NZANGA kollega kommentjét várom tehát.

komment

süti beállítások módosítása