(majdnem) megvettem ezt a lemezt . since 2003

2006.02.17. 09:35 izborn

We Can Work It Out - Covers & Cookies of Lennon, McCartney & The Beatles *****
Barcelona Beatles sessions
Harmless, mar 2005

1. Al Green - I Wanna Hold Your Hand
2. Deidre Wilson Tabac - Get Back
3. Harvey Averne - I Feel Fine
4. Marshall Williams - Norwegian Wood
5. Byron Lee - Live & Let Die
6. Ramsey Lewis - Back In The Ussr
7. Earth, Wind & Fire - Got To Get You Into My Life
8. Chocolate Snow - A Day In The Life
9. Jimmy James - Good Day Sunshine
10. Ike & Tina Turner - Come Together
11. The 5Th Dimension - Ticket To Ride
12. Stevie Wonder - We Can Work It Out
13. Sergio Mendes - Daytripper
14. Jose Feliciano - She's A Woman
15. The London Jazz Four - Things We Said Today
16. The 5 Starsteps - Dear Prudence

Bő fél éve készülök ezzel a posttal, de mindvégig nem éreztem úgy, hogy kimehetne, hogy mindent beleírtam volna, amit érzek és hallok benne, hogy el tudnék mondani mindent. A másik pedig, hogy nagy kincs ez a muzsika, és a kincseket őrzi az ember, keresi a hozzá méltó képkeretet. Aztán most reggel, hogy újra hallgattam egy hónap kihagyás után rájöttem, hogy a keretet mindenki magának találja ki, ígyhát szánombánom, hogy eltitkoltam, hogy hiába minden pitchfork ranglista, nekem

ez a lemez volt 2005 legjobb albuma.

...pár szokványos lemez után még leemeltem a polcról a barcelonai boltban... megszólalt Al Green, és nagykönyvbe illő módon földbe gyökerezett a lábam... Stevie Wonder szájharmonikája... mintha egy 70's megasztárban a feladat a Beatles lett volna...

komment

süti beállítások módosítása