(majdnem) megvettem ezt a lemezt . since 2003

2005.08.05. 16:41 izborn

Arrested Development - 3 Years 5 Months & 2 Days in the Life of
Capitol, mar 1992

1. Man's Final Frontier
2. Mama's Always on Stage
3. People Everyday
4. Blues Happy
5. Mr. Wendal
6. Children Play With Earth
7. Raining Revolution
8. Fishin' 4 Religion
9. Give a Man a Fish
10. U
11. Eve of Reality
12. Natural
13. Dawn of the Dreads
14. Tennessee
15. Washed Away

Megintcsak egy jóreggelt lemez. Felkeltem reggel és ott volt a dallam a fejemben. Out of the blue, ezredvégi spirituálé Tamás bátya kunyhójából, a néger Kelly Funk Familytől. Annak idején a MrWendalért őrültem meg, meg a slágerért, amiben a kiállásnál együtt lehetett énekelni, hogy I'm still thirsty, és amiből megtanultam a patkó angol nevét.

Gyűröttre hallgattam a TAKT kazettát, nemcsak a tokot, de a szalag műanyag házát is ki kellett cserélni. És ahogyan lenni szokott, jöttek az új zenék, más hip-hopok, ők maguk is feloszlottak, majd újraalakultak (milyen zenét nyomhatnak most?), én meg elfelejtettem, most meg bumm beütött.

És most is profi, nem tudom, hogyan csinálták ezeket a basslineokat, percet sem öregedtek (gondoljunk csak Queen Latifah alapjaira), nem tudom, csak érzem, mi miatt van az, hogy ugyanúgy hat, erősen, mélyen, őszintén. Vidáman, gyorsan, pörgőn, vagy csendesesődőn, minimálban.

Tribal. Elemental. Pure. Ancient. Abo. Basic.

komment

süti beállítások módosítása