(majdnem) megvettem ezt a lemezt . since 2003

2005.05.17. 14:48 izborn

Váradi café - Szerss még! *
BMG, apr 2005

1. Bemutatkozó
2. Szeress még!
3. Menj, mondd azt, hogy vége
4. Elfeledlek szép lassan téged
5. Elhagytam a hazámat
6. Hiába menekülsz
7. Egy csillagos éjszaka
8. Őrült álmodozás
9. Egész éjjel
10. Te vagy az a nő
11. Maradj meg nekem (Duett ifj. Váradi Gyuszival)
12. Utazzunk el
13. Cigányhimnusz
14. Minden egyes éjszaka
a. Minden egyes éjszaka
b. Ha meglátlak én
c. Jó cigány, az vagyok
15. Zárószám

bmg.hu > hazai előadók > jazz/világzene > váradi café

A latin-jazz-popzenét romás énekdallamokkal ötvöző zenekar ezúttal is fantasztikus slágerekkel kápráztat el mindenkit! A lemez dalai között megtalálható a "Hiába menekülsz" c. Karády-dal és Horváth Jenő örökzöldje, az "Elfelejtlek szép lassan téged" is!

Aha. Elegáns trendi kávézóban konyakoló cigányzenekar, óvatos, puha hangszínnel énekel nótákat jazzre erőszakolva. Pont azt veszik el, amiért az ember cigányzenét hallgatna. 'Faszkorbács' kategória.

4 komment

süti beállítások módosítása