(majdnem) megvettem ezt a lemezt . since 2003

2005.05.11. 11:40 izborn

Allen & Eden - Dj Plays All Night *
Sukii Rec/IRMA, 2000

A1 Main Mix
B1 Philly Version
B2 Main Dub

Uhh, köszi. Az ilyen egyszerű houseokat szoktam áttekerni a roxyn. Már értem, miért nem ragaszkodott Spityu ezekhez a lemezekhez. Én azért megtartom, ki tudja, mikor keveredek olyan helyzetbe, hogy csak egy Allen&Eden maxival menthetem ki magam...

Tök rendben van, hogy ide parkoltál a fekete Merciddel a bicajútra, nem is bánom, hogy elémcsaptad az ajtódat! Meg milyen jól mutat az a nonfigcsi tetkó a bicepszeden, most látom! Ú, a szöszi csajod is egy bombázó a szilikonajkaival, nem ő volt a valóvilágban? Jaja, és ez az Allen & Eden képzeld, nekem is megvan otthon vinilen! Csak ne üss meg!

A Spityu-féle 'Csak úgy' szállítmányból

komment

süti beállítások módosítása