(majdnem) megvettem ezt a lemezt . since 2003

2005.04.15. 17:47 izborn

Depeche Mode - Music for the Masses
Mute Rec, sept 1987

A1. Never Let Me Down Again
A2. The Things You Said
A3. Strangelove
A4. Sacred
A5. Little 15
B1. Behind The Wheel
B2. I Want You Now
B3. To Have And To Hold
B4. Nothing
B5. Pimpf

Mióta akartam már ezt a lemezt, így rendesen, vinilen, de nem hittem, hogy a fekete helyett igazi kék korong vár a még fóliahártyás, szűz borítón belül. Eredeti, 1987-es nyugat-német kiadás, kísérőbrossúrával és két, eredeti, érintetlen autogramkártyával, fotópapírra nyomva. Fullextrás meglepetés, mint amikor a sarki közértben találsz egy tízéves barrikolt vörösbort. A TAYÁn azonnal betörtem, de a kristályélményt ma estére, spityuhoz időzítem, a megacsöves hallgatásra.

Időutazás ez a muzsika. NDK magnóval hallgatjuk Luki műsoros GONG kazettáját, 1988 van, Matyánál készítjük a farsangi zsúrra a meghívókat, mi, kodályos srácok az A-ból. Aztán hosszú snitt, úgy tíz évnyi, és már Annával hallgatjuk egy áttanult éjszaka után vagy helyett, a vizsga már nem számít, csak az, hogy feltegye végre a Strangelove-ot.

komment

süti beállítások módosítása