(majdnem) megvettem ezt a lemezt . since 2003

2005.02.09. 15:16 izborn

Hird - Movin On ****
DNM, dec 2004

Fading Blues
Keep You Kimi
Getting Closer
Burn 4
Love Again
Buddy Rich
Water Under My bridges
I Love You My Hope
Moving On

Végre erőt vettem magamon és meghallgattam. Többször nekikezdtem, de valahogy annyira lassú, annyira merengős, hogy a sláger Keep Your Kimin nem is mindig jutottam túl, áttettem valami másra. A megérzésem nem volt rossz, ez a muzsika igazi kávézós-baszós, archetipusos nyúdzsezz: vannak benne lassú dobok, jazzsamplerek, bőgőpengetések, fúvósszólók, néha csörgők, vagy a Koopból jól ismert electrodubos négynegyedelés. Apropó Koop, Yukimi Nagano több dalt is énekel, így csak még erősebb lesz az érzés, hogy őket halljuk. Egyetlen dalnál kaptam csak fel a fejem, az a Buddy Rich, igazi ötletes futureswing, néhol jazzel néhol meg csendesen zúz. Ezért meg a Kimi miatt (ami hatalmas dal, még mindig, két év múltával is) kap négy csillagot, különben még a hármat sem kapná meg ez az alapvetően elég egyhangú brókerlemez.

komment

süti beállítások módosítása