(majdnem) megvettem ezt a lemezt . since 2003

2005.01.21. 01:00 izborn

I Heart Huckabees (Soundtrack by Jon Brion) *****
Milan Records, oct 2004

1. Monday
2. Knock Yourself Out
3. Strange Bath
4. Cubes
5. Didn't Think It Would Turn Out Bad
6. Coincidences
7. Over Our Heads
8. You Learn
9. Later Monday
10. Ska
11. Wouldn't Have It Any Other Way
12. Huckabees Jingls (50's Version)
13. Revolving Door
14. JB's Blues
15. True to Yourself
16. Didn't Think It Would Turn Out Bad [String Quartet Version]
17. Didn't Think It Would Turn Out Bad
18. Omni
19. Get What It's About
20. Monday (End Credits)

I Heart Huckabees. Ez az a film, amit nem láttunk Londonban. Ez az a film, amit nálunk nem mutatnak be jó sokáig. Ez az a film, amiben Dustin Hoffman, a Spunos drogosrác, Lily Tomli, Naomi Watts és Jude Law marháskodik vidáman. (Nem őrületes sztárparádé?) Ez az a film, aminek a zenéjét a Spottles Mindos csávó szerezte.

Szeretem az ilyen soundtrackeket a film ismerete nélkül hallgatni. Szeretem, ahogyan elképzelem a pár, imdb-s fotó alapján, hogy ez az, aminél Dustin Hoffman valakit követ a parkban, ennél meg egészen tuti, hogy szerelmes a főhős. Hát persze, hogy szerelmes, hát ilyen zene mellett hogy a csudába ne lenne olyan szerelmes, mint egy nagyágyú, olyan agymosott dzsimkerrisen.

Valamit nagyon tud ez a Jon Brion. Néhol tábortüzes, néhol barna bútoros konyakfüst szagú swing klubot idéz, néhol meg barokkos étkezőt. Ahogyan pedig aGet What It's About-ban olcsón eladja George Harrison hangján John Lennont, az döbbenetes. Másfél perces harmóniákból kikevert tűéles hangulatképek. Jó, tényleg nagyon, köszi f.

Milyen a film? Meghallgattam a zenejet, egyszeruen lemosott, aztan megneztem a trailert is, es most olyan erzelgos vagyok mint egy hethonapos terhes anya, mondd meg azonnal, hogy jofilm-e, illetve ha nem az, akkor is mondd azt.

komment

süti beállítások módosítása