(majdnem) megvettem ezt a lemezt . since 2003

2005.01.13. 14:48 izborn

Zuco 103 - One down, one up*****
Ziriguiboom, oct 2003

Disc: 1
1. Jussara
2. Humana
3. Mo
4. Eu Nasci No Brasil
5. Q Baiano
6. Voltando (The Cocktail Party Mix)
7. Get Urself 2gether
8. El Jodedor

Disc: 2
1. Brazil 2000 (Live)
2. Brief Passions (Live)
3. Peregrino (Live)
4. Humana (Live)
5. To Life (Live)
6. I Came, But... (Live)
7. Treasure (Gerd Mix)
8. Peregrino (David Walters Mix)
9. Get Urself 2gether (Chris Harrison Mix feat Tara Chase)

Egy sima, egy fordított, tisztára mint az oláibolya, de ez nemaz. A Zuco103 többünk közös kedvence, nekem bp mutatta, aztán én NZANGÁnak, meg spityunak, habár ő biztos ismerte már valahonnan, de a lényeg, hogy a Zucot egyszer én vittem adásba.
Ez a mostani lemez rókabőrnyúzás, de még csak az első, megérdemelt, díszes prém. Az egyik lemezen barátságosan összebújó, meleg fészek ízű anplagged dzsezzként előadva a nagy slágerek, (van, aki nem ismeri a zukót?*) olyan vacsorához való, juppis módon, a másikon igazi bugis koncert szól és három remix (amiből az egyik szar, a másik kettő meg jó.) Zucoval ismerkedőknek, haladóknak is ajánlott olvasmány, amit lehet kedvelni és nagyon megszeretni is. Nekem különleges kedvencem, hiszen a nagy NZANGA ajándéka ez a csöves formátumú dupla.

És imádom, amikor a csaj lejlapantelként bemondja, hogy búgalú.

* Aki nem ismerné, a Zuco 103 egy holland csapat, akik igazi brazilos bugalut, zsezzes vacakolást játszanak, vidámak és elektronikusak. A német MoHorizons németalföldi változata.

komment

süti beállítások módosítása