(majdnem) megvettem ezt a lemezt . since 2003

2005.01.13. 16:58 izborn

Blockhead - Music By Cavelight *****
Ninja Tunes, mar 2004

1. Hello Popatrz
2. You've Got Maelstrom
3. Carnivores Unite
4. Sunday Siance
5. A Better Place
6. Road Rage Breakdown
7. Triptych Part 1
8. Triptych Part 2
9. Triptych Part 3
10. Jet Son
11. Music By Cavelight
12. Breathe and Start
13. Bullfight In Ireland
14. Insomniac Olympics

Ez kurvajó. Kurvajó. Vak vagyok, meg süket is egyszerre, fél éve itt figyel nálam, és bele se szagoltam, pedig... Backinit és Skalpelt keverjük a Sigúr Róssal (a felgyorsított - lelassított visszafele játszott hangmintákról én már csak az izlandiakra asszociálok, pláne ma, hogy reggel újrahallgattam az alapművet) tolunk alá nagyon szomorú lassú tempót, zongorázunk és gitározunk, fújunk is, lényeg, hogy zsezzeljünk (értsd: muzsikáljunk szabadon). Mértéktartó, nagyon eltalált. Pont ilyennek képzelem el New Yorkot. A másik kettő Presztár szíves figyelmébe ajánlom. Nemcsak a lemezt, a csávót is.

Update: mintha az egyik utolsó dalban a Sebestyén Márta hangját vélném felfedezni, gyorsítva-torzítva ahogyan azt énekli 'Szerelem, szere, leelem'. Nem hiszek a fülemnek. Plusz szitár.

komment

süti beállítások módosítása