(majdnem) megvettem ezt a lemezt . since 2003

2005.01.04. 17:24 izborn

Blumi - Breki inda Hauz
1.resz es 2.resz

TRACKLIST

- iZb: azt akarta izborn irni, hogy te olyan dj vagy, aki nemdj, és bizonyitod hogy a partydjnek sem kell tudnia beatmixelni de a jónép mégis punkol pogózik tombol
- blm: rajottem ja, azert osszeillesztettem legtobb helyen, mert banto de sebesseget sehol nem valtoztattam. jobb is. sajnos a szurest se pedig azt hasznaltam volna itt-ott.
- iZb: nem! pont ettol jo a valogatas: bebizonyitottad, hogy maguk a dalok viszik a hangulatot, nem a beatmix filter sebessegallitas apamfasza
- blm: egyebkent azt hiszem, hogy ha az atmenet nem kimondottan idegesito, akkor nincs jelentosege a finomsagoknak
- iZb: kurvara erzed a dalokat. mikor melyik miert jó, hogy jó, ha jönnek egymás után, mik a selágerek, mi a friss, és ehhez nem kell semmi más, "csak" ismerni és szeretni a zenéidet. az összeset. márpedig az nem kevés.
- blm: es iden megfogadni, hogy nem karacsomnykor kezdem el osszegyujteni a szamokat az evvegi mixhez.

Nincs benne beatmix, senem szkreccs, senem semmi flanc. Szolídan egymás mellé pakolt dalok 2004ből. Viszont üt, mint busz. Erre buliztunk Szilveszterkor. Breki ntúdiá dörszád.

komment

süti beállítások módosítása