(majdnem) megvettem ezt a lemezt . since 2003

2004.11.18. 13:30 izborn

Dark Globe - Break my world *****
a londoni szállitmányból
Island, apr 2004

Break My World (Original Mix)
Break My World (Flypast Mix)


Dark Globe - Feed *****
a londoni szállitmányból
Island, aug 2004

Feed (Original Mix)
Feed (Flypast Mix)

Kiváló minöségü breakbeat, Amanda Ghost mindent megtesz, és a srácok sem lusták. Igaz, ahogyan a breakbeat daloktól, hát ettöl sem lehet túl sokat várni, de a sablonoknál több van benne, az egyik igazi romantikus, a másik igazi ütös party dal, a remixek hegeszthetöek, a rendes változatok pedig akusztikus gitáron is elöadhatóak, ha esetleg ezzel nevezne valaki a megasztárba. És ahogyan azok a prüttyögések bejönnek a Feed-ben, a végefelé, no, az visszaadta a hitemet, hogy az elektronikus zene nem feltétlen halott.

A Break My Worldöt a Victoria House melletti boltban találtam meg. Az a bolt tetszett a legjobban: befogadható méretü, ötször hat méteres helyiség, két belehallgatópulttal, gótfrizus eladóval, aki ludmillás migzet hallgatott. Háttérben barátnöbarát kanapé, amig a pasi turkál lázasan a normális mennyiségü lemez között, addig a lány hátradölhet a szófán, elszundikálhat, és így nem is nyúzza kedvesét, hogy 'demennyünkmáááá'. Egészséges eladói szemlélet, remek ötlet.

A Feedet pedig úgy vettem, hogy bele sem hallgattam. Csak arra voltam kiváncsi, hogy ez egy másik dark globe lemez, és már meg is vettem. Nem csalódtam

komment

süti beállítások módosítása