(majdnem) megvettem ezt a lemezt . since 2003

2004.11.12. 09:12 izborn

Jill Scott - Golden *****
a londoni szállítmányból
Epic, oct 2004

A1 Golden (Original West Coast Mix) (3:52)
A2 Golden (Wookie's Sunshine Vocal Mix) (6:07)
B1 Golden (Jazmin Mix) (7:40)
B2 Golden (Blackbeard Remix) (6:14)

Akkor felesmob starter helyett reggeli jókedvcsinálónak egy kis Golden. Kötelezö kör volt megvenni. Neki is nagy a haja, igaz, ö nem ám karcos-kormos üst, hanem csillog, fényesen ragyog. A remixekböl a wookiessal már egészen megbarátkoztam, a jazmin kedves dnb-vel próbálkozott, de blackbeard helyre rakott mindent. Ennek ellenére nekem akkor is az a 3.52 jelenti a lemezt. Mivel ez az Év Dala.

Amikor megláttam az HMV polcán, remegö kézzel lemeltem, és csak mosolyogtam, már talán dudorásztam is magamban, amikor mellettem két nugi lány a CD singlet nézetették. Az egyik felém fordult, hogy ha tehetem, vegyem meg a nagylemezt is, mert be fog jönni és hogy neki már megvan. Tudom. Összemosolyogtunk.

komment

süti beállítások módosítása