(majdnem) megvettem ezt a lemezt . since 2003

2004.11.11. 10:55 izborn

Dynamo Dresden - Remember ****
Mada Music, aug 2004

01. Playtime
02. See The Way
03. So It Seems
04. Remember
05. I Am Shah
06. Jane
07. Ships In The Sun
08. Superhuman
09. In The End
10. Deadcalm
11. Upside Down Again
12. Only In My Dreams
13. Dream Placebo

Nem, Blumi, nem egyezek bele, hogy ez csak üres másolat lenne. Kanapézene, oké, na de milyen remek kanapézene! KÖze nincs a Kardigánokhoz, sokkal pontosabb a Zero7 és talán némi Goldfrapp (a hármas számúban).Dallamok vannak, hangszínek, hangszerek, bágyatag ösz, vizsla heveredik fotel elé, rágyújték pipámra, s a nájlonmedve a kandalló elött csendesen begyullad. Dalok ezek, szeretnivaló dalok. Sajnálom, de nekem most ötös. Illetve négyes, mert az utolsó harmadban kifullad, és rövid is a lemez.

Egész Londonban nem lehetett kapni. Végigbumliztam 3 HMV-t és 2 Virgin Megastoret, a Berwick street összes boltját, meg még két boltot a Sohóban, de sehol. Az egyik helyen kaptam egy címet, de ki a fene fog elbuszozni a külvárosba. Pedig ez majdnem az a lemez volt, amiért megtettem. Így marad a netes megrendelés és pár zokszó emailen a kiadónak. Micsoda dolog már, hogy Londonban nem lehet kapni egy európai zenét??

komment

süti beállítások módosítása