(majdnem) megvettem ezt a lemezt . since 2003

2004.11.11. 21:52 izborn

Macy Gray - ID *****
a londoni szállítmányból
Sony, sept 2001

1. Relating To A Psychopath
2. Boo
3. Sexual Revolution
4. Hey Young World II (featuring Slick Rick)
5. Sweet Baby (featuring Erykah Badu)
6. Harry
7. Gimme All Your Lovin' or I Will Kill You
8. Don't Come Around (featuring Sunshine Anderson)
9. My Nutmeg Phantasy (featuring Angie Stone & Mos Def)
10. Freak Like Me
11. Oblivion
12. Forgiveness
13. Blowin' Up Your Speakers

Truth is, it wasn't always like this,
it was a time when life was a lot less complicated.


Halálos pontosan emlékszem elsö találkozásomra Macyvel. Ott álltam a szobában, a tükör elött és azt kérdeztem: ... és az anyád tényleg minden reggel bejön és megnézi magát? Persze elötte is ismertem, a slágereket, az I Tryt, meg tudtam, hogy rekedt üst a hangja, hogy nagy a haja, hogy van benne valami Björk esetlen játékosságából. Aztán megkaptam a másolt CDt. Aztán volt idö, hogy nem mertem meghallgatni. Aztán volt az a pszichedelikus szuperhös-estém, és belezúgtam. És most megvettem vinilen. És igenis, máshogyan szól a Szerecsendió Fantázia, meg a Pszichopatához Hasonló Dal, mintha itt lenne, közel. Remélem, hamarosan sercegösre hallgatom, akkor lesz az igazi.

Azonnal kiemeltem a polcról, amint megláttam. Vita nem volt, hogy velem jön. Nagy fekete lemezen nagy fekete hang.

komment

süti beállítások módosítása