(majdnem) megvettem ezt a lemezt . since 2003

2004.08.27. 23:32 madbal

Louis Armstrong & Ella Fitzgerald - The Nearness of You/Can't Take Away From Me *****
Verve, ???

A Can't Take Away From Me
B The Nearness of You
(Ella and Louis with Oscar Peterson, Herb Ellis, Ray Brown and Buddy Rich)

Nooo, you can't take away from me... - gondolta biztos é az elözö hónapokban, és várta az alkalmat, hogy mikor adhatja végre oda nekem a szülinapi ajeszomat, hogy mikor érdemlem már ki végre. Hát most. És nem is tudta, hogy én ezt a dalt mennyire de mennyire szeretem! (Már a múltkor is meg akartam jegyezni, hogy milyen fasza kis lemez van az asztalán, amikor felugrottam hozzá, és nem is tudtamhogy...) És igaz, hogy serceg, nem is picit, de pont ettöl igazi, pont ettöl eredeti, nem utánnyomott, igazi oridzsinál VÖRVÖS kislemez, amitöl még spityunak is könnyek gyülnek szemébe. Nagyon köszönöm!!!

komment

süti beállítások módosítása