(majdnem) megvettem ezt a lemezt . since 2003

2005.01.21. 20:08 izborn

The Chemical Brothers - Surrender
Astralwerks, Jun 1999

1. Music:Response
2. Under The Influence
3. Out of Control
4. Orange Wedge
5. Let Forever Be
6. The Sunshine Underground
7. Asleep From Day
8. Got Glint?
9. Hey Boy Hey Girl
10. Racing The Tide
11. Dream On

Elővettem az új lemez apropóján. Mit mondjak, ég és föld. Igen, ezek még tökös vegyész fivérek, nem nájloniparban dolgozó szintetikus bratyók. A The Sunshine Underground még mindig benne van minden idők legjobb elektronikus szépségeinek Top20-ben, a Let Forever Be klip nélkül is olyan lizergsavas, mint egy bélyeges hányás, a HBHG gigasláger után pedig felépül az univerzum. És mi csak száguldunk a horvát szerpentineken. Nekem a Surrender a Vegyész Fivérek.

És azt meséltem már, hogy honnan ismerem a Chemical Brotherst? Egészen pontosan emlékszem, fekszem az ágyban, hét-nulla-kilenc, Ördög Csilla búg a Reggeli Csúcs műsorában a Petőfin, londoni riport, az angol eladási listák élén egy elektronikus tánczenei lemez, amin az Oasises csávó is közreműködik, berobban asszem a Setting Sun, és bólintok, ez fasza, talán kicsit durva is az én kis lelkemnek. Ó én Impatiens

komment

süti beállítások módosítása